20 iun. 2012

te iubesc toantoooo‏

A trecut un an de cand nu mai suntem impreuna.
 Viata a fost buna cu mine si mi-a dat o alta iubita frumoasa si devreme acasa- cum se spune. Sunt bine sau ar trebui sa ma bucur de ce traiesc si chiar ma bucur foarte mult. Relatia noastra nu e lipsita de momente mai grele da de rezolvat se rezolva intodeauna mai ales ca stiu ce si cum sa fac ca totul  sa se dezvolte bine spre foarte bine. Invat si tot invatam.  Iubesc si sunt iubit. Ce mi-as dori mai mult?! Si cu toate astea viata nu este asa  de simpla pe cat pare. Am fost surprins sa constat ca inima asta face numai ce vrea ea. Am inteles  la modul  foarte concret, ca iubirea nu e ceva pe care sa o poti controla,  manifesta cand si cum vrei tu si uite asa ma trezesc ca imi fuge pamantul de sub picioare si simt ca ma topesc de iubire pt tine M.  Inauntrul meu  nu se amesteca sentimentele ce simt pt tine nu are legatura cu cealalta... sti asta ...fiecare este pe primul loc in inima mea fara conparatii,  fara judecati.... te iubesc si iubirea asta imi este deajuns, te port in mine si asta imi trezeste mai mult sufletul. Lipsa ta ma invata sa iubesc pur si simplu fara sa astept ceva, fara dorinta, fara ceva concret din partea ta. As minti sa spun ca nu vreau sa ma vad cu tine, sa facem amor si toate cele, da din moment ce nu se poate este bine asa cum eeee. Iubire si atat ...
Ne-am intalnit pret de un minut, poate doua minute... esti  in continuare foarte dura ...parca nu ne-am iubit niciodata in viata .... daca ne vedem data viitoare as vrea sa stam unul langa celalalt pe banca fara sa vorbim ..., sa  simt  cum sunt  magia ta ma inconjoara treptat
ce simplu ar fi fost daca as fi putut sa fiu cu tine atunci cand ai avut mai multa nevoie de mine.... asa fara cuvinte...doar sa fiu. sa te iubesc si atat, fara sa caut sa inteleg ceva  cu mintea mea natanga. .
lumea noastra comuna a explodat....
sa invat foarte bine engleza, sa scriu povesti amuzante ( nu prea e stilul meu..sunt inclinat spre drama.. desi imi plac foarte mult chestile amuzante)...
sa scriu povestioare erotice picante..sa zicem ca aici ma mai pricep putin ...
sa imi cresc stima de sine si sa obtin vreun premiu, doua de mir pe unde... e posibil ...
sa imi  cresc puterea financiara...cu putina sansa sa zicem ca la toamna spre iarna  as acumula cate ceva
sa....sa ....sa....nu mai visez atat
te iubesc toantooooo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu