18 dec. 2012

Curaj

Ai fost iubitul prietenei mele din copilarie, te stiam din povestile ei si imi facusem o imagine despre tine.Nu stiam mai mult si nici nu voiam sa aflu pentru ca tu pentru mine erai doar iubitul ei de mult timp. Au trecut ani, multi ani si m-ai invitat banal la o cafea, inainte ascultasem melodia de la Urma-You can buy me with a coffee , nu aveam nici o pretentie sa faci asta. Am urcat in masina ta fermecata si te-am vazut , abia atunci te-am vazut cu adevarat ,pentru prima data, te-am vazut pe tine , tu-ul , fara vreun statut sau vreo obligatie. Ti-am vazut zambetul, ochii, parul, barba , degetele..ti-am vazut apoi respiratia si pe urma gandurile. Totul s-a intamplat repede , te-am vazut inainte de mii de ori dar niciodata nu credeam ca o sa te vad asa. In modul asta special,nu stiu daca te vad atat de bine pentru ca am ochii mari sau te vad atat de bine pentru ca am inceput sa te cunoscut cu adevarat.
Atunci in masina ta a fost "la prima vedere" , acum cand te vad e "la prima vedere" . dar e in modul ala placut si fascinant.
Ai reusit sa darami zidul din mine fara sa incerci sa faci asta, ai reusit sa ma faci sa zambesc si sa gandesc in acelasi timp, ai ajuns sa imi stii gandurile..dar stii oare ca faci parte din fiecare gand , din fiecare clipa?
promit ca in relatia asta, sa fac mereu totul "la prima vedere" sa nu ma gandesc niciodata de doua ori inainte sa fac ce simt . Si tu stii acum , ca atunci cand promit ceva , chiar ma tin de promisiune.
"La prima vedere" sunt mereu , cu un om pe care l-am vazut de mii de ori si nu ma pot abtine sa nu il vad de inca o mie .
Nu am curaj sa iti spun toate astea deocamdata , dar promit sa te las sa citesti asta in timp ce eu o sa stau la tine in pat privindu-ti zambetul asta strengaresc pe care-l afisezi mereu , dar din ce in ce mai des , mie. 
Inca sunt in pat la tine, vii sa ma iei in brate sau nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu