15 ian. 2013

Tipul pe role de pe Soldat Ilie Mihai, sa-i spunem. Tocmai parcase tata masina si ma dadeam jos cand l-am vazut trecand cu rolele prin fata parcarii. In timp ce cobaram m-am uitat la el iar el in treacat se uita la mine. A luat-o in directia in care urma sa merg si eu, inspre scara blocului unde locuiesc. Dupa ce a trecut de scara blocului s-a oprit si a luat-o inapoi, venind inspre mine. Initial nu m-am uitat in ochii lui ci la role gandindu-ma ca e smecher ca merge cu ele cand inca mai sunt portiuni cu zapada si gheata pe asfalt. Totusi, cand s-a apropiat m-am uitat iar el se uita la mine si zambea. Am facut dreapta, cum s-ar zice, dand sa intru in bloc. Uitandu-ma dupa el cu coada ochiului am vazut ca se oprise in parcare si se uita dupa mine. Am intrat in bloc zicandu-i mamei ca tipul acela se uita la mine si fac cuceriri chiar fara sa vreau. Nu stiu de ce, dar ceva m-a intrigat la el. Nu am vorbit cu el sau asa caci eram cu ai mei si mi s-ar fi parut ciudat. Dupa ce-am intrat in apartament m-am uitat vreo 15 minute pe geam, sperand ca mai trece si-i voi striga ceva interesant care sa-l faca sa se intoarca si sa ma vada..stau la parter deci nu ar fi fost asa greu sa ma auda sau vada. Apoi am iesit afara si m-am plimbat putin prin cartier... nici urma de tipul pe role.

Un comentariu:

  1. cei pe role sunt tare rapizi... ori ii prinzi atunci ori nu ii mai gasesti :)) ai dat de el? hai ca am sa pun postarea ta pe grupul de skateri din tara, poate se recunoaste :)

    RăspundețiȘtergere